Пропустити команди стрічки
Перейти до основного вмісту
База : Організаційно-правові питання забезпечення захисту прав споживачів в сфері якості товарів
Увійти
Міжрегіональна інформаційно-освітня мережа "Ефективна держава"

Назва

Організаційно-правові питання забезпечення захисту прав споживачів в сфері якості товарів

Тип документу

Дисертація

Автор1

Кагал Тарас Олексійович

Автор2

 

Автор3

 

Рік видання

1 999

Бібліографічне посилання

0499U000894

Керівник наукової теми

 

Регіон видання

 

Назва англ#

Organizational-legal questions of ensuring the consumers' rights protection in the sphere of goods' quality.

Тип дисертації

К

Кількість сторінок

201 с.

Спеціальність

Теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право (12.00.07)

Повний текст

 

Короткий опис

 Дисертація містить в собі теоретичні висновки та пропозиції щодо питань організаційно - правового забезпечення прав споживачів в сфері якості товарів. Обгрунтовується визначення поняття якості товарів як правової категорії, проводиться аналіз законодавства, що регулює правовідносини в досліджуваній сфері, визначається його місце в системі законодавства України. Дається характеристика системи державних органів, що забезпечують захист прав споживачів в сфері якості товарів, функцій, методів та організаційно-правових форм їх діяльності. Приділяється увага правовому регулюванню участі громадськості в забезпеченні захисту прав споживачів в сфері якості товарів, аналізується практика діяльності об`єднань громадян України в цій сфері. В дослідженні висловлені рекомендації щодо вдосконалення чинного законодавства в сфері захисту прав споживачів.

Навчальна дисципліна

 

Навчальний посібник

Ні

Примітка

 

Назва дисципліни

 

Ключові слова

державна служба

Розділ бази

Державна служба; Правове забезпечення; Функції публічної адміністрації та публічні завдання

Вкладення

Створено о 17.04.2012 9:11 користувачем Журавльов А.В.
Останні зміни внесено о 17.04.2012 9:11. Автор: Журавльов А.В.